.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي پنجره واحد اقتصادي در بندر اميرآباد

رئيس سازمان اقتصاد و دارايي مازندران گفت: پنجره واحد اقتصادي در بندر اميرآباد اجرا مي‌شود. 

محمود شعبانزاده در نشست مديران و مسئولان اقتصادي مازندران كه با حضور مديران بيمه، بانك‌ها و گمركات مازندران برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته بيش از 127 ميليارد و 593 ميليون تومان خسارت توسط بيمه‌هاي دولتي مازندران پرداخت شده است.
وي با اشاره به اينكه اين ميزان در مقايسه با سال گذشته 26 درصد افزايش داشته است، تصريح كرد: ميزان خسارت پرداختي 101 ميليارد و 516 ميليون و 100 هزار تومان بوده است.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي مازندران با اعلام اينكه بيمه ايران 60 درصد كل خسارت‌ را در سال گذشته در مازندران پرداخت كرد، بيان داشت: كمترين خسارت نيز به ميزان هفت درصد از آن بيمه البرز بوده است.
وي با اعلام اينكه تعداد خسارت‌هاي پرداختي در سال گذشته 210 هزار و 983 فقره بوده است، اظهار داشت: در مقايسه با سال 88 از رشد 42 درصدي برخوردار بوده است.
شعبانزاده بيشترين تعداد پرداختيها را مربوط به بيمه درماني اعلام كرد و يادآور شد: اين شاخص در بيمه آسيا 6 هزار و 916 فقره، بيمه ايران 52 هزار و 232 فقره، بيمه البرز 4 هزار و 819 فقره و بيمه دانا 91 هزار و 975 فقره بوده است.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي مازندران با بيان اينكه در سال گذشته يك ميليون و 477 هزار و 250 ميليون ريال حق بيمه صادر شده است از افزايش 29 درصدي در اين بخش خبر داد و گفت: در سال 88 اين ميزان 112ميليارد و444 ميليون تومان بوده است.
وي با اعلام اينكه بيشترين حق بيمه دريافتي در چهار شركت بيمه استان مربوط به اتومبيل شخص ثالت و ديه بوده است، اظهار داشت: بيش از 52 ميليارد و 832 ميليون تومان حق بيمه دريافتي در چهار شركت بيمه دولتي استان شامل بيمه ايران، البرز، دانا و آسيا بوده است.
شعبانزاده با بيان اينكه در سال گذشته يك ميليون و 5 هزار و 354 فقره بيمه نامه در مراكز بيمه دولتي استان صادر شد، اضافه كرد: بيمه ايران 55 درصد بيمه‌هاي صادر شده استان را به خود اختصاص داد كه نسبت به سال قبل رشد 6/2 درصدي داشته است.

* مازندران پايلوت ارتقاي فرهنگ ملي سهامداري
وي با اشاره به اينكه مازندران به عنوان پايلوت ارتقاي طرح فرهنگ ملي سهامداري مازندران شده است، گفت: درآمد مازندران در سال گذشته 110 ميليارد تومان بوده است كه اين درامد در بخش گمرك مطلوب بوده است.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي مازندران با بيان اينكه در استان شاهد ساماندهي موسسات تعاوني و مالي اعتباري هستيم، افزود: بعضي از اين موسسات اقدام به پولشويي ميكردند كه با رشد بيرويه و فعاليت‌هاي مالي در عرصه غير توليد را موجب شده بودند.
وي با بيان اينكه پول‌هاي وديعه گذاشته مردم در اين موسسات با ادغام‌هاي صورت گرفته به آنها پرداخت مي‌شود، اظهار داشت: با حذف اين تعاونيها وجوهات مردم در موسسات مالي و اعتباري معتبر انتقال و به آنها پرداخت مي‌شود.
شعبانزاده از اجراي طرح پنجره واحد اقتصادي در بندر اميرآباد خبر داد و تصريح كرد: با راه‌اندازي اين پنجره موقعيت ويژه‌اي در بندر اميرآباد ايجاد مي‌شود.
وي گفت: اين پنجره در سازمان اقتصاد و دارايي مازندران نيز راه‌اندازي شده است.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي مازندران با اشاره به وصول 35 هزار نامه مربوط به بانك‌ها در بخش سفرهاي دولت به مازندران تصريح كرد: بايد اين نامه‌ها با همكاري بانك ها حل و فصل شود.
وي در پايان گفت: در سال جاري بايد 103 هزار شغل در استان ايجاد شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.